facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

01 February 2014

DiCaprio: Kam qenë i varfër

Para se të bëhej njëri nga yjet më të njohur në Hollywood, Leonardo DiCaprio ishte një fëmijë i varfër që jetonte në rrugët më të liga të Los Angelesit.

Në një intervistë, 39-vjeçi, pohoi se ai gjatë tërë kohës ishte i rrethuar nga droga dhe prostitucioni para se t`i kthehej aktrimit dhe të ikte nga problemet.

Ylli i filmit “The Wolf Of Wall Street”, gjithashtu theksoi se asnjëherë nuk kishte marrë drogë pasi në rrugën kryesore të lagjes e kishte parë se çfarë u bënte ajo njerëzve.

Aktori ka thënë për “Los Angeles Times” se u rrit si fëmijë “shumë i varfër” në një lagje të Los Angelesit.

“U rrita shumë i varfër dhe pash pjesën tjetër të medaljes”.

“Asnjëherë nuk kam përdorur drogë”, ka shtuar ai. “Sepse ato gjëra i pash çdo ditë kur unë isha tre apo katër vjeç”.

No comments :

Post a Comment