25 February 2014

Ushqimet më të mira për të lehtësuar ankthin

Një dietë e balancuar dhe ushtrime të rregullta ditore mund të mos jenë kurë, por ato mund të ndihmojnë në përmirësimin e gjendjes dhe shëndetin e mirë.

Në mënyrë të ngjashme me mënyrën se disa ushqime të caktuara janë treguar për të zvogëluar stresin, disa ushqime dhe pije mund të ndihmojnë për të kufizuar ankthin, gjithashtu. Ja disa:


Peshk i dhjamur. Në një studim të vogël nga Ohio State University, studentët kanë thënë se një shtojcë omega-3 acid yndyror ka shfaqur një ulje 20 për qind të ankthit të studentëve në krahasim me një pilulë qetësuese të padëmshme.

Vezët. Truri ka nevojë për një gamë të gjerë të vitaminave B për të vepruar në mënyrë optimale, që i ka veza, shkruan Idea. Kur ka mungesë të kësaj vitamine, ne mund të përjetojmë konfuzion, nervozizëm dhe ankth, në mesin e efekteve të tjera.

Çaj kamomili. Kamomili është shfrytëzuar për vetitë e tij shëruese natyrore që nga kohët e lashta, por shkenca moderne ka treguar se ka përmirësim “modest” të ankthit tek njerëz me çrregullim ankthi.

Çaji i gjelbër. Ai është i pasur në aminoacide të quajtura L-theanine, që është raportuar se kanë efekte qetësuese në përgjithësi.

Burimi: 24Orë

No comments :

Post a Comment