facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

23 February 2014

Zgjatja e qerpikëve pa efekte negative anësore

Zgjatësi i qepallave, i lejuar pa recetë mjeku, është trendi i fundit i bukurisë, që pretendon qerpikë më të gjatë, më të shpeshtë dhe më të zinj, pa përdorur maskara ose qerpikë false.

Nëse ende nuk dini për këtë metodë, gjithnjë e më popullore për qerpikë më të gjatë dhe më të shpeshtë, zgjatësit e qerpikëve aplikohen në qerpikët e lartë dhe të poshtëm dhe ndonjëherë edhe në vetulla të holla.

Në shumë raste, përdoruesit raportohet se kanë arritur rezultatet e para në shtatë ditët e para, megjithëse shumë të tjerëve u janë dashur katër javë për të parë rezultat.

SmartLash, për shembull, ka publikuar rezultatet klinike, që tregojnë se 46 për qind e përdoruesve kanë vërejtur diferencën në qerpikët e tyre vetëm në 7 ditë, derisa 100 për qind kanë pasur sukses që në ditën e 14.

Shumica e formulave të këtyre zgjatësve janë hormone pa paraben. Ata krijohen me polypeptides, amino acide dhe ajër, përbërës që ndihmojnë rinimin e qerpikëve dhe i forcon ata që të mos këputen.

Në këtë mënyrë, ju do të keni qerpikë më të gjatë, më të plotë, me pamje të zezë pa efekte negative anësore.

Burimi: Femina

No comments :

Post a Comment