facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

25 January 2018

AlbLux prezenton blerjet e reja Shqiptare

AlbLux paraqet mënyrën moderne të blerjes përmes internetit që mundëson, blerje 24 orë, çdo ditë të javës dhe mund të zgjidhni materialet tuaja nga telefoni juaj ose nga kompjuteri.
Me siguri maksimale, ne kemi përgatitur listën e Materialeve më të reja në treg, për fustanat dhe dimijat shqiptare që mbahen në Gostivar, Tetovë, Shkup, Tiranë dhe Prishtinë.

Çmimet janë trefish më të lira, dhe blerja është shumë e thjeshtë:

HAPI 1:

Shkarkoni Aliexpress.com në telefonin tuaj:

 Get it now              Get It Now




HAPI 2:

Hyni në Web Faqen www.alblux.com nga telefoni juaj. 


HAPI 3:

Zgjidhni materialin që preferoni, pasiqë të hyni në foton që pëlqeni do ju hapet dritarja e detajeve të plota, aty klikoni mbi tekstin ngjyrë portokall të nënvizuar (ose klikoni mbi foto).

HAPI 4:

Do të drejtoheni në faqen aliexpress.com
 (hapeni përmes aplikacionit).

aty keni të gjitha informatat e materialit si dhe të dhëna në detaje për metrazhën, pamjen, ngjyrat dhe kualitetin.
Do të shtypni Buy Now dhe do të shënoni adresën ku do të vijë materiali.
Në fund kryeni pagesën me Kartelë Elektronike (Master, Visa etj...). 


Nëse pasiqë ju arin materiali, nuk jeni të kënaqur, ju mund ta ktheni atë dhe të merni paratë tuaja.

Gjithçka e garantuar në maksimum.


Përse të mos blini direkt në Aliexpress por nga AlbLux?
- Rradhitjet tona të materialeve janë nga kërkimet më të veçanta, duke ju përshtatur kërkesave tuaja dhe kërkesave në dyqanet tona të qyteteve të përmendura. Ju keni çmimet më të ulta të Aliexpress të paraqitura për materialin që dëshironi vetëm në AlbLux.


Duke porositur nga ALBLUX ju do të keni edhe zbritje plotësuese dhe oferta më të lira të materialeve më të shtrenjta në dyqanet tona.

Bëhuni i pari që porosisni menjëherë, nuk do të pendoheni aspak.


Stafi i AlbLux

No comments :

Post a Comment