facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

23 March 2020

TOKA po pastrohet, apo po helmohet

toka-po-helmohet
Shumë mendime pozitive qarkullojnë në mes individëve që kjo "pauzë" të themi, e njerëzimit të karantuar, do të sjell në një TOKË të pastruar? Çka nëse toka nuk pastrohet në fakt, por minohet? Situata e sëmundjes infektive më ngjason me situatën e vendosjes së minave në rrastet më barbare të luftërave botërore!

Po e vërtetë është, dhe aq më shumë jo vetëm si mendim i imi personal, mirëpo kur e mendon si teori konspirative e cila nuk përflitet, është diçka e tmershme! Po a nuk është shumë i çuditshëm ky izolim GLOBAL?! Kjo nuk ka ndodhur asnjëherë më parë, edhe epidemitë më vdekjeprurëse kanë qenë të izoluara në një vend të caktuar. 

Po, ju lutem, pa dorreza dhe pa prapavija të natyrave politike mund të mendojmë lirshëm dhe të shprehim mendimin tonë personal, edhe pse sikur në ëndër liria personale po na meret në suaza maramëndëse. 

Kur mendon ca më thellësisht, gjithçka duket e organizuar dhe e qëndisur për mrekulli, dhe rasti i sëmundjes infektive #koronavirus paksa i stërzmadhuar. Shpejt shuhen zërat edhe intonacionet që e kundërshtojnë dhe ngiten ato që ndezin panikun global. 

E dini çfar sjell paniku global? Sjell pavëmëndshmëri dhe haos! Aq më shumë izolimi i detyruar haos mendor që nuk do lejonte një mendim të shëndoshë mbarë shoqëror. 


- "Po, të heqim vëmëndjen me diçka shumë të vogël, molekulare, sikur që është një virus i padukshëm, që ato mos e pikasin këtë punën tonë të madhe! Ato do jenë shumë të shqetsuar me rrezikimin e jetës së tyre ashtuqë do harrojnë..." ...Thonte nji i moshuar...



Nëse mendojmë ndryshe, që toka përgatitet për diçka, që kërkohet që rrugët të jenë të zbrazura për të instaluar diçka, apo toka të jetë e pasturar nga lëvizja e njerëzve që të jetë e kolonizuar me një lëvizje tjetër... 

Sidoqoftë, mua personalisht nuk më duket që TOKA PO PASTROHET! Edhe pse ka efekte anësore të tilla, për mua edhe nëse pastrohet TOKA pastrohet për një popull tjetër pas neve, sepse kjo që ndodhë, neve po na zhduk!

Disponim | Shqip

No comments :

Post a Comment