Nestle paralajmëron se do të investojë afërsisht 16 milion dollarë në qendrën e prodhimit të kafes në Kinë.
Në kompani ky hap shihet si pjesë e strategjisë për popullarizim dhe zmadhim të kërkesës së kafes në vendin më të banuar të tokës.
Industria e për kafe në brendi të vendit ka potencial të madh, kurse kërkesa është e ulët në krahasim me disa vende të tjera të Kinës, lajmëroi Sheiko Shiper, drejtor i i përdfaqësueses së Nestle në Kinë.
Kompania me vendndodhje në Zvicër, prodhimet e veta të "Nesscaffe" i shet për kompaninë "Magi" në Kinë. Ky hap përfshinë trajnim për rreth 5.000 fermerë, agronom dhe individë profesional në sferën e prodhimit të kafes, duke përfshirë këtu edhe teknologjinë dhe labpratoritë.
Në Kinë duke marur parasysh numrin e popullsisë konsumohen nga katër filxhanë mesatar kafeje për banor, kurse në Tajvan 100 deri 150 filxhan kafe për banor, gjithmonë kjo në periudhë prej 1 viti.
No comments :
Post a Comment