facebookgoogle plusrss feedmesazh

11 December 2013

X-Factor: Sherr në mes Tunës dhe Sonit

Dy mentoret e talent show-t "X Factor" duket se janë zënë aq keq me njëra-tjetrën, sa nuk flasin më. Megjithëse Soni Malaj dhe Tuna komunikojnë për "hir të punës", kemi mësuar se jashtë spektaklit ato rrinë larg e nuk e durojnë sho-shoqen. Lajmi është raportuar Portali "Indeksonline", i cili shkruan se dy bukuroshet dy javë më parë janë përfshirë në një sherr të madh.

Nëse më parë fotot në "Instagram"-in e Sonit apo Tunës i tregonin shumë shoqe, madje edhe duke gatuar në shtëpitë e njëra-tjetrës, tani dy këngëtaret nuk flasin, pas një zënke që nisi gjatë spektaklit të dy javëve më parë, dhe ka vazhduar edhe pas kuintave.

U duk si shaka televizive, por nuk ishte aspak ashtu. Vajzat kanë vazhduar të ulërasin dhe ofendohen edhe pasi kamerat janë mbyllur.

Gjithçka nisi nga një gjest fyes i Tunës ndaj Soni Malajt dhe rezultati është që nuk flasin më me njëra-tjetrën.

Burimi: BotaSot

No comments :

Post a Comment