facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

18 January 2014

Qëndrimi ulur, i dëmshëm

Ju mund të mendoni se një vizitë e përditshme në palestër do të jetë e mjaftueshme për të balancuar ato orë të kaluara ulur përpara kompjuterit apo ekranit televiziv.

Por një studim ka gjetur se gratë e moshës së mesme të cilët kalojnë shumë kohë ulur janë në rrezik më të madh të problemeve shëndetësore, pa marrë parasysh se sa ushtrim ato bëjnë. Ata që janë joaktive për më shumë se 11 orë në ditë kanë 12 për qind më shumë gjasa të vdesin para kohe. Ato janë gjithashtu në rrezik 27 për qind më të madh të vdesin nga sëmundje të zemrës dhe një të pestën më të ngjarë të vdesin nga kanceri.

Ekipi amerikan tha se gjetjet e tyre tregojnë se edhe ata që ushtrohen rregullisht janë në rrezik, shkruan Idea. Hulumtimi, ka studiuar 93.000 gra në periudhën pas menopauzës për një periudhë 12-vjeçare.

Burimi: BotaSot

No comments :

Post a Comment