facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

30 April 2013

Flini para provimeve, mos mësoni tërë natën

Shumë studentë rrinë zgjuar net me radhë për t’u përgatitur për provime, por hulumtuesit amerikanë thonë që gjumi i mirë i natës mund të jetë një ide më e mirë.
Dr. Philip Alapat, drejtor  i Harris Health Sleep Disorders Center dhe asistent në Baylor College of Medicine, u rekomandon studentëve që të studiojnë gjatë gjithë semestrave, që të mësojnë gjatë orëve të mbrëmjes, sepse është koha më e përshtatshme e vigjilencës dhe përqendrimit dhe më pas ata duhet t`i bëjnë tetë orë gjumë natën para provimeve.  

"Thirrja e kujtesës dhe aftësia për të mbajtur koncentrimin janë më shumë të përmirësuara kur një person është i çlodhur", tha Alapat. "Duke u përgatitur më herët dhe duke i kujtuar ato që keni mësuar, aftësia juaj për të performuar mirë në provime do të rritet".

Ai tha se studentët e moshës së kolegjit, realisht duhet të flenë 8 deri 9 orë çdo natë, por në përgjithësi shumica e studentëve flenë më pak.

"Çdo privim i stërzgjatur nga gjumi do të ndikojë keq në disponimin tuaj, në nivelin e energjisë, aftësinë për t’u fokusuar, koncentruar dhe mësuar, të cilat ndikojnë direkt në performancën tuaj akademike", ka thënë Alapat.

Qëndrimi tërë natën zgjuar në kombinim me konsumimin e pijeve me kafeinë do ta rrezikonin studentin nga pagjumësia apo insomnia, gjithashtu rritet edhe rreziku nga abuzimi me alkool dhe aksidentet automobilistike, thuhet në studimin e Alapatit.

Adoleshentët duhet ta njohin humbjen kronike të gjumit pasi që ajo mund të kontribuojë në zhvillimin e sëmundjeve kronike si diabeti, shtypja e lartë e gjakut dhe sëmundjet e zemrës, ka thënë Alapat. 

No comments :

Post a Comment