facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

23 April 2013

Llogaritje të mahnitshme për Planetin Tokë - 2013

Dje në gjithë botën u shënua Dita e planetit Tokë, me qëllim të theksimit të rëndësisë së ruajtjes të ambientit jetësor dhe të vetë planetit. Koha. net transmeton listën e 50 fakteve të pabesueshme mbi gjithësinë, atmosferën, detin e tokën, të hartuara nga Girafa Blog  

Gjithësia
 *150 miliardë ka qenë çmimi i ndërtimit të Stacionit ndërkombëtar të gjithësisë, që e bën objektin më të shtrenjtë në histori,

 *6 miliardë kilometra është distanca më e largët nga është fotografuar Toka
 *10 ditë është koha që Tardigradi, krijesa më rezistuese në botë, mund të kalojë në gjithësi    
 *2 minuta është koha që njeriu mund të kalojë në gjithësi i pambrojtur

 *ndotja e madhe e ajrit në Kinë mund të shihet nga gjithësia, por s’mund të shihet Muri i madh Kinez

  *Gjatë ditës kemi 24 orë – 23 orë, 56 minuta dhe 4 sekonda përbëjnë kohën e nevojshme që Toka të rrotullohet rreth boshtit të vet dhe kjo  quhet dita yjore

 *38.000 objekte që i ka krijuar njeriu sillen rreth Tokës nga lancimi i Sputnjikut më 1957

 *Toka ka sipërfaqe që është më e lëmuar se që është sfera për  lojën e sferave. Malet e larta dhe oqeanet e thella përbëjnë 1/5000 pjesë të perimetrit të Tokës

  *NASA vlerëson se çdo ditë në Tokë bie një copë mbeturinë e gjithësisë

 * Rreth Tokës në këtë moment ndodhen 22.000 objekte që i ka ndërtuar njeriu që kanë perimetër 10 centimetra e më shumë

Atmosfera
 *100 tonelata meteoritë të vegjël, kryesisht fragmente pluhuri, çdo ditë hyjnë në atmosferën e Tokës

 *Meteoriti më i madh që ka rënë ndonjëherë në Tokë nuk ka lënë krater pas veti, meqë meteori Hoba ishte petak, me siguri u refuzua nga toka si guri mbi sipërfaqen e ujit

  *19 kilometra është lartësia në të cilën është e domosdoshme të mbahen rroba me presion. Nëse nuk mbahen rroba, uji fillon të vloj. Kjo lartësi quhet Limiti i Armstrongut
 *Vrima e ozonit po ngushtohet. Më 2012 vrima në mbështellse ka qenë më e vogla në 10 vjet

 *4.3 kuadrilionë dollarë është vlera e atmosfera nëse merret që një metër kub CO2 kushton 1.3 peni

  *Tokën e godasin 8.6 milionë rrufe
 *Dinosaurët kanë mundur të ekzistojnë vetëm pse atmosfera dikur kishte shumë më shumë oksigjen 

 Deti
 *Në Tokë 97 për qind e ujit është i njelmët  dhe vetëm 3 për qind i freskët

  *Në Antarktik ka më shumë akull se ujë në Atlantik
 *1 litër ujë deti përmban pjesën e 12 miliardët të një grami të arit
  *90 për qind e mbeturinave në oqeanet botërore përbëhet nga plastika

 *Çdo vit përshkruajmë 2.000 krijesa të reja detare
 *Oqeani  paraqet 99 për qind të hapësirës për jetë në Tokë
 *Çdo vit nga sulmet e peshkaqenëve humbin jetën 8-12 persona. Çdo vit vrasim 100 milionë peshkaqenë për shkak të fletëve të tij

  *Gati një milion lloje gjallesash jeton në oqeane nga të cilat dy të tretat duhet t’i përshkruajmë
  *90 për qind e aktiviteteve vullkanike ndodhin në oqeane

 *Sikur gjithë ujin e botës ta mblidhnim në një top ai do të kishte diametrin 860 kilometra, sa hëna e akullt Tetus e Saturnit 

 *Pjesa më e thellë e oqeanit është 10.9 kilometra dhe quhet kanali i Marianit

 Nën Tokë
 *Toka është i vetmi planet në sistemin tonë solar që ka pllaka tektonike. Pa to karboni nuk do të mund të konsumohej dhe reciklohej dhe Toka do të mund të mbingarkohej

 *Elementet e rralla nuk janë të rralla. Luteciumi (Lu), elementi më i k rrallë, është 200 herë më zakonshëm në shtresën e Tokës se ari

  *99 për qind e arit ndodhet në zemër të Tokës, që do të mjaftonte që rreth Tokës të bëhej një mbështjellës me trashësi 46 centimetra

 *5500 Celzius është nxehtësia e zemrës së Tokës, që është sa temperatura e Diellit
 *Në zemër të Tokës ndodhet sfera e fortë e hekurt me diametër 2.400 kilometra. Edhe pse për shkak të nxehtësisë është e bardhë, presioni është aq i lartë sa nuk mund të shkrihet

 *55 tonë është pesha më e madhe e kristalit në Tokë që është gjetur në një minierë të Meksikës 
 *Nën lumin Amazonë ndodhet ‘lumi’ Rio Hamza i cili në disa pjesë është i gjerë deri në 400 kilometra. Ai ec me shpejtësi një milimetër në orë nëpër shkëmbinj 

  *2.8 kilometra është thellësia më e madhe në të cilën është gjetur baktere. Ato jetojnë duke e shndërruar radioaktivitetin nga uraniumi në ujë e energji

Toka
  *40 milionë tonë është sasia e pluhurit që bart era nga Sahara deri në Amazonë

 *Në Turkmestan ndodhet lokacioni i quajtur “Portat e ferrit”. Bëhet fjalë për një vrimë të mbushur me gaz që ndizet pandërprerë tash 40 vjet

  *3.5 miliard vjet është mosha e fosileve të gjetura në Australi. Ato janë shumë më të vjetra se momenti kur atmosfera e Tokës kishte oksigjen 
 *57.8 gradë Celsius është temperatura më e lartë e shënuar ndonjëherë. Kjo ka ndodhur më 1922 në Libi

  *90.2 gradë Celsius është temperatura më e ulët e shënuar ndonjëherë. Kjo ka ndodhur në Antartik

 *Kanë kaluar gati 2 milionë vjet qysh se ka rënë ndonjë pikë uji në vendin më të thatë në botë në Antarktik

  *Kontinentet lëvizin çdo vit nga 2 centimetra
 *75 për qind e të gjitha llojeve të kafshëve do të mund të shfarosen gjatë 300 vjetëve të ardhshme
  *Vlerësohet se në Tokë janë identifikuar vetëm 14 për qind e të gjitha llojeve

 Njeriu
 *Çdo ditë lindin 200.000 veta

 *Deri tash në Tokë kanë jetuar 106 miliardë njerëz
  *Deri në vitin 2050 në Tokë do të ketë 9.2 miliardë njerëz

 *2 njerëz vdesin në çdo sekondë 

Ju rekomandojmë:

No comments :

Post a Comment