facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

05 April 2013

Peshku shton jetëgjatësinë

Njerëzit më të moshuar se 65 vjet që hanë peshk mund të jetojnë dy vjet më gjatë sesa njerëzit që nuk konsumojnë acidet yndyrore omega-3, të cilat kryesisht gjenden në frutat e detit, ka treguar studimi të cilin e kanë kryer shkencëtarët e Harvardit.



Hulumtimi ka treguar që personat që kanë nivel më të lartë të acideve yndyrore omega-3 kanë rrezik më të vogël nga vdekja e papritur, derisa rrezikun nga sëmundjet e zemrës e kanë të reduktuar për 35 për qind.

Shkencëtarët kanë analizuar të dhënat e 2.700 personave më të vjetër se 65 vjet në 16 vitet e kaluara. Është vërtetuar që personat të cilët në gjak kanë pasur nivel më të lart të acideve yndyrore omega-3, të cilat gjenden në peshq siç është për shembull salmoni, sardelet, harenga, skumbri kanë pasur rrezik më të vogël nga vdekja e shkaktuar nga komplikimet shëndetësore dhe që mesatarisht kanë jetuar 2.3 vjet më gjatë se personat me nivel të ulur të acideve yndyrore omega-3 në gjak.

“Rezultatet e hulumtimit tonë tregojnë që me të vërtetë është i rëndësishëm konsumimi i acideve yndyrore omega-3, për shkak të ruajtjes së sistemit kardiovaskular”, ka thënë autori i studimit Driush Mozaffarian, profesori i asociuar në departamentin për epidemiologji në Harvard, ka përcjellë AFP.

Hulumtimi është publikuar në revistën “Annals of Internal Medicine”. 

No comments :

Post a Comment