facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

19 December 2013

Cigaret apo lufta: Kush është vrasësi më i madh

A do të mund të ishte, një letër e vogël e mbështjellë me duhan, shkaktar i më shumë vdekjeve se një armë e mbushur me fishekë?

Duhani ka vrar më shumë njerëz se sa Lufta e Parë Botërore.

Sipas Organizatës Botërore të Shëndetësisë (OBSh), duhani ka shkaktuar 100 milion vdekje në shekullin e XX.

Janë bërë vlerësime të ndryshme rreth numrit të vdekjeve të Luftës se Parë Botërore, por nëse numri i tyre është më se paku 8.5 milion apo më se shumti 16.5 milion, shifër kjo, që as qe i afrohet numrit të vdekjeve nga duhani.

Këto vlerësime përfshijnë vdekje gjatë konflikteve civile dhe ushtarake.

Duhani ka vrarë më shumë njerëz se sa Lufta e Dytë Botërore.

Lufta e Dytë Botërore ishte pothuajse dy herë me vdekjeprurëse se ajo e para. Por duhani ka vrarë më shumë njerëz se Lufta e Parë dhe Dytë Botërore bashkë.

Çfarëdo vlerësimi qe do të përdornit, duhani është përgjegjës për më shumë vdekje se sa luftërat e shekullit XX.

A ka vrarë duhani më shume njerëz se të gjitha luftërat?

Kjo është pjesa ku miti fillon dhe realiteti përfundon.

Së paku 69 milion njerëz janë vrarë në konfliktet më të mëdha të shekullit njëzet, dhe ai numër dyfishohet nëse i shikon vlerësimet më të larta,ndoshta dhe trefishohet nëse ju konsideroni se Wikipedia është po aq e përdorshme dhe e besueshme si burim për statistika rreth viktimave siç është edhe për diagnostikimin e dhimbjes se kokës.

Burimi: Almakos

No comments :

Post a Comment