Dy studentë të Kolegjit Universum, Egzon Bunjaku dhe Fatjona Berisha, dhe mentori i tyre Profesor Mërgim Cahani, marrin pjesë në Google Online Marketing Challenge, një garë kjo që lejon studentët të krijojnë një kampanjë marketingu duke përdorur Google AdWords dhe Google+.
Te kjo garë gjatë 5 viteve të fundit kanë marrë pjesë ekipe universitetesh nga rreth 100 shtete të ndryshme të botës . (http://www.google.com/onlinechallenge/).
Pasi fillimisht kanë ndjekur kurse në Marketing Digjital të ofruara me certifikim nga Google si dhe kanë vijuar lëndët në Marketing dhe Menaxhment në Universum, ekipi i studentëve nga Kolegji Universum ka vazhduar me sukses punën në krijimin e strategjisë së marketingut online për kompaninë kosovare Scards LLC duke përdorur veglat për marketing siç janë Google AdWords me një buxhet të ofruar nga vet Google dhe Google+.
Kompania Scards është zgjedhur pikërisht për shkak të profilit të tyre, ofrim dhe dizajnim me porosi të vizitkartave dhe materialeve të tjera promovuese të shtypura për një treg global pasi gjithçka mund të porositet përmes internetit.
Pjesëmarrja në këtë garë ishte pak sfiduese pasi që gjatë aplikimit Kosova nuk ishte në listën e shteteve në aplikacion. Pas një inkuadrimi dhe komunikimi me Google, grupi ka arritur të fut Kosovën dhe Kolegjin Universum në listë dhe rrjedhimisht dhe pas aplikimit të suksesshëm ekipi Kosovar është pranuar nga Google. Ekipi nga Universum, fillimisht do të garoj në nivelin regjional pastaj edhe në atë global dhe nëse shpallet fitues, do të marrë disa shpërblime duke përfshirë edhe vizitë për 2 javë kampusit qendror në Google në Californi.
Ky është edhe një nga projektet e shumta që Kolegji Universum i realizon me studentët e vet të cilët ndihmojnë si në krijimin e një fuqie të aftë punëtore, po ashtu edhe në promovimin e Kosovës nëpër botë.
Për të ndihmuar grupin nga Kosova në këtë garë, ju mund të përcjellni profilin e Scards në rrjetin social Google Plus duke klikuar këtu.
No comments :
Post a Comment