facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

29 June 2013

Romantika sot - "Të dua më shumë se..."

Shprehjet romantike në mes çifteve kanë evoluar me kalimin e kohës dhe me ndryshimin e kushteve. 

Sot për shkak të influencës së madhe të smartfonëve në jetën tonë, në internet qarkullon një mesazh "romantik" në formë shakaje i cili thotë:
"Të dua më shumë se kjo" (dhe smartfoni i paraqitur aty). Dëshmoje pra?!
Mbajtja e këtyre pajisjeve gjithnjë me vete, nga një nevojë po shëndërohet në varësi e cila nuk njeh kufi. Sidoqoftë nëse dukur i shfrytëzonim telefonat për të kontaktuar me partnerin/partneren, sot nuk i ndajmë nga dora edhe kur duhet që të juu kushtojmë vëmendje njerëzve më të dashur. 

Mbase do të ishte zemruar tepër dikush po të humbë martfonin, por me kënaqësi e them që në vendin tonë nuk do ta kishte krahasuar aspak atë me humbjen e një personi.

Sidoqoftë, fatkeqësisht nga disa individë mbase vlerësohen më tepër GJËRAT sesa NJERËZIT, dhe nuk duhet të lejojmë që kjo të bëhet realitet i përgjithshëm sepse është gabimi më i madh i njerëzimit, pasojat e të cilit do të kthehen si Boomerang!

Disponim | Shqip

No comments :

Post a Comment