facebookgoogle plusrss feedmesazh

07 November 2013

Demi Lovato: “Kam ndryshuar, nuk pi më”

Suksesi i madh, depresioni, droga dhe rilindja: vetëm 21 vjeç dhe Demi Lovato ka kaluar shumë etapa në jetë, por tashmë që është pjesë e jurisë së X Factor Usa duket se ka marr rrugën e duhur.

Revista “Latina” i ka dedikuar kopertinë dhe ajo rrëfen se “do të bëhet nënë” dhe se “nuk pi më”. Demi mendon se duhet të shohë përpara dhe të përqendrohet tek e ardhmja:
“Jam një vajzë teksane, instinktivisht kërkoj të bëhem nënë së shpejti. Ndonëse kam akoma kaq shumë për të jetuar, duhet të qetësohem disi. Të shohim se si do të jetë jeta ime pas 5 vitesh. Por pa diskutim do të jem nënë brenda 10 viteve të ardhshëm”.

Burri ideal? “Kërkoj dikë që më bën të qesh”. Lovato nuk harron të kaluarën: “Po e marr veten. Dua të jem shembull. Nuk duhet detyrimisht të pish shumë, mund të bëhet gjë tjetër”.

Burimi: Koha

No comments :

Post a Comment