facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

14 December 2013

Sharon Stone duket më bukur se Alessandra Ambrosio

Aktorja e njohur e filmit, Sharon Stone dhe manekinia e njohur italiane e “Victoria’s secret” janë paraqitur në të njëjtën mbrëmje gala në Los Angeles dhe ishte e vështirë të mos vërehej dukja e freskët dhe rinore, por gjithsesi natyrale e aktores së njohur, dhe ajo e manekines shumë vite më të re italiane. 

Ndonëse gati dyfish më e moshuar, Sharon Stone (55), duket shumë më e natyrshme se sa manekinia Alessandra Ambrosio (32), e cila megjithë moshën më të re dhe bukurinë natyrale, ka përdorur edhe truket që i ofton industria e kozmetikës, por me make-up-in e tepruar në fund ka arritur efekt të kundërt, dukej artificiale.  

No comments :

Post a Comment