facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

19 January 2014

Apple dhe Samsung - dominojnë në betejën e smartfonëve

Loja ndërmejt më të mirëve vazhdon të ndikojë dukshëm në zgjedhjet e konsumatorëve por edhe në krahasimet mes miqve. Nga dëshira për aksesor të avancuar teknologjik, transformohen në nevoja të përditshme pa të cilat nuk mund të kryhen edhe punët biznesore. Cila platformë, Andorid apo iOS? Cili mjet, Samsung apo iPhone?
Dilema nxjer edhe impresionet e para të këtyre pajisve në edicionet që pasonjë.

Ende me 8 Mpx kamerë?! Edhe këtu një betejë e avancimit, madje hyn në lojë Nokia me një rezolucion mahnitës të Mpx. Sidoqoftë, nuk është se treten dy gjigandët e teklologjisë.


Pamjet e paramenduara të iPhone 6, definitivisht sjellin një rezolucion më të lartë, por për pamjen e tyre të saktë do të pritet.

Pamjet e përshkruara nga karakteristikat e Samsung Galaxy S5, në fakt janë të qëndrueshme.


Sidoqoftë, ndoshta sistemi operativ sjell dilemat më të mbëdha.


 Për fund lufta ende vazhdon, dhe ajo që më brengos është "rastësia" që emrat e edicioneve janë iPhone 5S, pastaj Samsung Galaxy S5!!! Kjo në fakt më ngjan si kod i shërbimeve sekrete më tepër sesa i fushës teknologjike (shpresoj nuk do të ndiqem për këtë që sapo shënova).

Përderisa Android Daily paraqet një betejë mes brendeve: 


Sërish, personalisht dyshoj në bashkëpunim të paparë!



Disponim | Shqip

1 comment :

  1. Keni te drejt! Keto kane pushtuar tregun dhe nje financim i madh i harxhimeve dhe marketingut partjeter te jete ndonje plan i madh.

    Aniya

    ReplyDelete