facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

10 May 2013

Elhaida Dani vazhdon konkurimin


Elhaida Dani triumfon përsëri në garën e ashpër të "The Voice of Italy". Ajo konkurroi mbrëmjen e kaluar me këngën "Nessun Dolore". Ajo shpëtoi në momentin e eliminimit, para të cilëve u vunë në rrezik ajo bashkë me tre kolegët e saj. 

Skuadra e Kociantes është cilësuar dhe si më e kompletuara, duke veçuar Elhaida Danin si një këngëtare me teknikë dhe ndjeshmëri të jashtëzakonshme. Elhaida ka konkuruar e dyta në skuadrën e saj me një nga këngët e Lucio Batistit ‘Nessun Dolore. Edhe pse u shpreh e nderuar për këtë pjesë por dhe e shqetësuar për interpretimin e saktë në italisht. Kociante e ka prezantuar duke thënë se Elhaida duhet të dilte nga lëvozhga e saj për të kënduar dhe kur ta bënte këtë do ishte e mrekullueshme. Ka mjaftuar kjo, që Elhaida të ishte më se e lirshme në skenë duke treguar një talent që nuk ishte shfaqur kaq i plotë më parë.

Kritikët thonë se tani ajo e zotëron skenën dhe mund të cilësohet si e papërballueshme për çdo sfidues. 
Elhaida Dani është e njohur për publikun shqiptar si pjesëmarrëse në Festivalin e Këngës, e më pas si fituese e “Top Fest 2012” në Top Channel, me këngën “S’je më”.

No comments :

Post a Comment