facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

12 January 2014

[VIDEO] Hoteli luksoz i ndërtuar në mes të shkretëtirës

Në mes të shkretëtirës më të madhe në botë është ndërtuar një nga hotelet më luksoze të kësaj zone. Ai quhet Kasr al-Sarab dhe përfaqëson kulturën e traditat më të mira të Emirateve të Bashkuara Arabe. Kasr al-Sarabi është ndërtuar mes dy dunave të mëdha të rërës.
Kjo është shkretëtira më e madhe në botë me rërë të kuqe dhe lidh Emiratet me Omanin, Jemenin dhe Arabinë Saudite. Prej qindra vjetësh, karvanet e deveve kanë transportuar përmes këtyre dunave mallra nga më të ndryshmet.
Arkitektura është vërtetë mbresëlënëse dhe komoditeti që ofron ky hotel është i standardeve maksimale. Për më shumë ju ftojmë të klikoni në galerinë e mësipërme për tu njohur me pamjet nga hoteli.

Mund të shikoni videon këtu:



Burimi: TetovaSot

No comments :

Post a Comment