facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

03 April 2014

As milionat nuk i bëjnë dot punë Simon Cowell-it!

Ndoshta ka qindra miliona pasuri dhe mund të ketë çfarë i do qejfi, por Simon Cowell nuk ka mundur t’i ikë depresionit në një moment të jetës së tij.

Bosi i “X Factor”, i cili ka djalin tetë-javësh Eric me të dashurën Lauren Silverman, kishte filluar të bëhet “ca i krisur” vitin e kaluar, pasi orët e gjata të punës dhe të jetuarit i vetmuar kishin filluar të kenë ndikim në të.

“A më tha mjeku se isha i depresinuar? Po. Mendoj unë e dija vetë këtë gjë”. “Ju gjithmonë kërkoni të ngjiteni në një majë tjetër nga shou dhe pastaj, në fakt ju nuk keni me kë ta ndani atë...

Në intervistën e dhënë për ‘Daily Mirror’ , Simon u shpreh :”Nuk jam krenar për gjithcka që ka ndodhur por kjo nuk do të thotë se pendohem. Përkundrazi, kam një familje.

Historinë time dhe të Lauren e kam justifikuar pasi ka ndodhur dhe për shkak të rrethanave.” Por një vëmendje të vecantë ai I ka kushtuar dhe jetesës me të. Prindërit e të voglit Eric po jetojnë së bahsku me djalin e tyre, por ende nuk kanë dhënë ndonjë deklaratë lidhur me planet për martesën.
‘Tani shtëpia jonë nuk është dhe shume e qetë. Ndodh që Eric fillon të qajë në momentin kur qentë e mi lehin, dhe më duhet të pranoj se Lauren nuk është personi më I qetë në botë’ U shpreh ai duke qeshur. Përsa I përketë Eric I cili ka trashëguar emrin e gjyshit të tij, 54 vjecari u shpreh se ishte vendim I I tij I përbashkët me Lauren , pasi edhe përse nuk e ka njohur ajo e dinte marrëdhënien e ngushtë që kishte Simon me të atin.

No comments :

Post a Comment