facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

03 April 2014

Më thuaj ç’farë celulari ke, të them ku jeton

Qytetarët e metropoleve botërore, kanë më shumë gjasa të zotërojnë një iPhone, ndërsa ata që kanë më pak para kanë celularë me sistem operativ Android.

Hartat më lartë tregojnë se celulari juaj mund të zbulojë shumë aspekte të të ardhurave që keni dhe mund të parashikojë madje se në cilën pjesë të qytetit jetoni. 

Siç e shihni me të kuqe janë shënuar përdoruesit e iPhone ndërsa me të gjelbër ata të celularëve Android. Kuptohet qartë se ata që zotërojnë një iPhone jetojnë në zona më të pasura, ndërsa besnikët e Android jetojnë më në periferi.
Hartat u morën nga 3 miliard postime në rrjetin social Twitter dhe nga aplikacionet e shkarkuara.

Burimi: InfoShqip

No comments :

Post a Comment