facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

13 March 2014

Instagram ridizenjon aplikacionin për Android

Instagram ka lançuar një version të ri, versionin 5.1 të aplikacionit të tij në Google Play që ditën e djeshme, me një ridizenjim që pritet ta bëjë më të shpejtë e më të lehtë për telefonin tuaj. Profili i çdo përdoruesit të Instagram në Android pritet të hapet për thuajse gjysmën e kohës së mëparshme, sipas postimit të Instagram në blogun zyrtar të tyre.
E madje, e gjithë sasia e memories që zë tashmë aplikacioni, është thuajse sa gjysma e memories që kishte më parë.

Aplikacioni ka marrë një pamje tjetër, me “pamje vizuale më të thjeshtëzuara” duke ofruar një eksperiencë që e bën më të lehtë për përdoruesit që të qasen drejt Instagram-it. Në pamje të përgjithshme, duket si një ndërfaqe grafike e thjeshtë, duke ndjekur motivet e përgjithshme të ndërfaqes së Android e gjithashtu duke ndjekur ndryshimet që OEM po i bën softuerit të tyre.

Ridizenjimi duket se nuk është thjeshtë për të bërë gjërat të duken bukur dhe për të punuar më shpejt. Qëllimi i tij është që gjithashtu ta bëjë Instagram më të aksesueshëm dhe më të këndshëm për t’u përdorur nga një rang i gjerë pajisjesh që punojnë me Android, përfshirë dhe ato të vjetrat. Normalisht që nuk mbeten jashtë vëmendjes edhe smartfonët me ekrane të mëdha si phalbet dhe pamja e Instagram duket se optimizohet për secilën pajisje.

 (PCWorld Albanian)


No comments :

Post a Comment