facebookgoogle plusrss feedmesazh

Interpretim i ëndrave AI

Interpretim i ëndrave AI
Ëndra jote ka mesazh

12 March 2014

Ushqehuni shëndetshëm në bazë të grupit të gjakut

Në bazë të grupeve të gjakut renditen ushqimet që na bëjnë mirë dhe ushqimet që nuk i përshtaten organizmit tonë. Për të ditur se cilat janë ushqimet që duhet të konsumojmë në mënyrë që të ushqehemi shëndetshëm duhet të dimë grupin tonë të gjakut.
Grupet e gjakut kanë një rëndësi të madhe për ushqimet që ne konsumojmë. Ato na tregojnë një terren se ku i kemi limitet e konsumimit të kalorive. 

A jemi më të  prirur të tresim më shumë proteinat apo karbohidratet? Cila është sasia e vitaminave që mund të toleroi stomaku ynë. Për sa i përket tretjes një rol të rëndësishëm ka dhe metabolizmi.

Rezusi negativ apo pozitiv i grupeve të gjakut nuk ka një domethënie në mënyrën tone të të ushqyerit. Grupet e gjakut përbëjnë një ndryshim të listës së ushqimeve që organizmi i tret shumë mirë.

Grupi i gjakut A:
Të gjithë personat me grup gjaku A kanë një stomak delikat që nuk i tresin ushqimet mirë. Është grup që dëshiron më shumë natyrën dhe ushqimet si perimet me rrënjë nga toka.

Tolerojnë shumë pak konsumimin e mishit. Mes zgjedhjes së kosit dhe qumështit është i këshillueshëm për këtë grup më shumë konsumimi i kosit.

Grupi i gjakut B:
Kanë një aparat tretës ekulibrues. Ndryshe nga grupi A, stomaku i tyre bën një tretje më të mirë të mishit.

Grupi i gjakut AB:
Mund të konsumoni karbohidrate, proteina, fruta dhe perime por në mënyrë të moderuar. Gatimi i ushqimeve duhet të bëhet me avull. 

Grupi i gjakut 0:
Personat me grup gjaku 0 bëjnë një tretje më të mirë të produkteve të mishit, vezëve, karbohidrateve dhe brumrave. Është një grup që mbledh karakteristikat e gjithë grupeve të tjera të gjakur.

Aktiviteti fizik:
Personat me grup gjaku A i përshtaten më shumë sporteve si yoga dhe meditimi.

Ndërsa personat me grup gjaku B kërkojnë një aktivitet fizik më të rëndë si zumbën, fitness, notin etj.

Në varësi të konsumimit të ushqimeve varet dhe lloji i aktivitetit fizik. Personat me grup gjaku B kanë një organizëm që arrin t'i tret mirë ushqimet meqë personat me këtë grup gjaku marrin vlera të larta kalorike. 

Ndërsa grupi i gjakut A, gjithë burimin e energjisë e marrin tek natyra dhe e kanë të vështirë të kryejnë aktivitet fizik të rëndë.

Ndërsa personat me grup gjaku 0 pranojnë të gjitha llojet e sporteve sepse marrin shumë vlera ushqimore dhe stomaku i tyre arrin t'i tres ato. 

Burimi: As

No comments :

Post a Comment